Manipularea Gold Corporation prin presă 1 – România liberă

Ştiţi care e diferenţa între un banc spus de un alb şi unul spus de un negru? Un banc spus de un alb începe cu fraza Once upon a time, there a was prince named Gold and a princess named Roşia. Dar un banc spus de un negru începe cu Yo, yo, yo, you ain’t gonna believe this shit, motherfuckers.

Aşa că o dau cu negru: yo, yo, yo, se dă una bucată cotidian cu una bucată articol. Se observă de la o poştă că el cuprinde numai informaţii goldiste şi declaraţii ale oamenilor canadienilor.

Cum ar fi minciuna că analiza impactului asupra mediului la proiectul Roşia Montană a fost reluată. Eu înţeleg că lucrurile sunt aranjate între ministrul Borbely şi Gold Corporation, dar de ce să minţi pe faţă când Comisia de Analiză Tehnică se întruneşte cel devreme miercuri? Pentru bănişori, evident. Ca şi altă dată, atitudinea unui membru al guvernului român, care cică ne reprezintă, îi ajută pe canadieni să mai facă nişte verzişori pe bursă.

Articolul continuă cu precizarea Comitetul de Analiză Tehnică (CAT) este format din experţi desemnaţi de mai multe ministere, informaţie pe care numai Gold Corporation şi semnatarul articolului, pe nume RL Online, par să o cunoască. Poate domnul RL Online informează şi funcţionarii din Ministerul Mediului asupra componenţei, că la ei bate vântul când vine vorba de asta.

Şi ajungem la partea spumoasă: mii de locuri de muncă […] peste 4 miliarde de dolari […] contribuţie totală potenţială (carevasăzică după potenţa proiectului, coane Goldică, iar de nu e potenţă, nu e nici contribuţie) la PIB de 19 miliarde dolari, conform estimărilor economiştilor de la Oxford.

Jaaaap! A sărit dopul, şampanie în pahare, pentru femei, bani, duşmani, 15 ani. Doar că după ce au stricat bunătate de şampanie, va veni unul cătrănit la băieţii veseli şi nu prea deştepţi să le explice care experţi de la Oxford: nu, nu de la Universitatea Oxford, flăcăilor, ci de la firma privată de PR şi consultanţă Oxford Policy Management, ce face analize la cererea clientului, cu marfa clientului pentru satisfacţia clientului. Legătura între cei doi Oxforzi? Niciuna. Zero. Nema. Canci. Dacă înţelegi ce vreau zic, yoooo!

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Domenii - Gold Corporation, Domenii - Natură şi mediu, Domenii - Presă şi social media, Tipuri - Declaraţii şi opinii, Tipuri - Propagandă, Tipuri - Studii şi analize, Tipuri - Ştiri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Manipularea Gold Corporation prin presă 1 – România liberă

  1. Pingback: Oficial! Şedinţele Comisiei din Ministerul Mediului sunt secrete | Lupta pentru Roşia Montană

  2. Pingback: Manipularea Gold Corporation prin presă – studiu de caz (2) | Lupta pentru Roşia Montană

  3. Pingback: ASE somează Gold Corporation | Lupta pentru Roşia Montană

  4. Pingback: Profesorii de la ASE despre Roşia Montană | Lupta pentru Roşia Montană

  5. Pingback: Gold Corporation mai plăteşte nişte oameni “independenţi” | Lupta pentru Roşia Montană

  6. Pingback: Reprezentanţii Gold Corporation se contrazic în minciuni | Lupta pentru Roşia Montană

  7. Pingback: Manipularea Gold Corporation prin presă (3) | Lupta pentru Roşia Montană

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s