Preţul propagandei RMGC în presă: 12 milioane de euro

Reporteri Fără Frontiere (Reporters Without Borders/ Reporters Sans Frontières) este cea mai cunoscută organizaţie mondială a presei libere. Asociaţia tocmai a lansat varianta în engleză a raportului anual privind situaţia presei din România. Titlul său este grăitor: Imaginea îngrijorătoare a declinului continuu al presei.

Propaganda Gold Corporation ocupă un loc special în cadrul analizei. Este menţionată excursia celor 12 corifei, ce a costat 10.000 de euro de persoană şi faptul că Goldul a oferit între 2004 şi 2010 nenumărate asemenea excursii în Finlanda, Spania şi Noua Zeelandă.

Iar la capitolul bani RMGC, este avansată suma de 12 milioane de euro pentru ultimii trei ani, cei mai mulţi cheltuiţi în televiziune. Una din concluziile Capitolului 2, dedicat presiunilor economice şi politice, precizează cum stăm la capitolul independenţa media: 2010 a arătat că banii pot cumpăra tăcerea sau partizanatul presei. În cazul Roşia Montană, presa s-a plecat în faţa multor tehnici de presiune şi cenzură.

Data viitoare când vedeţi la televizor emisiuni aranjate, amintiţi-vă că piscina din spatele casei, gipanul din garaj şi amanta de la hotel nu se întreţin cu munca la şaibă… studiul complet se găseşte aici.

Sursa foto

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Domenii - Asociaţii, organizaţii, Domenii - Gold Corporation, Domenii - Presă şi social media, Tipuri - Anchete şi dezvăluiri, Tipuri - Declaraţii şi opinii, Tipuri - Propagandă, Tipuri - Studii şi analize și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Preţul propagandei RMGC în presă: 12 milioane de euro

  1. ionas zice:

    Cam putin la cate zeci de miliarde de euro vor scoate.
    http://www.rmgc.ro/proiectul-rosia-montana/procesul-tehnologic-in-proiectul-minier-rosia-montana.html

    SOLUL DIN ROSIA MONTANA-ADIO!!!
    SOLUL=STERIL!

    • @ionas

      12 milioane nu este suma totala, asta e clar. Este doar ce s-a descoperit prin investigatii si doar pentru perioada 2009-2010. Ce a fost in perioada 1997-2008 nu a fost cercetat. Iar ce se intampla in aceste saptamani, cu spoturi difuzate pe tv din ora in ora, este mult mai scump decat orice campanie facuta de canadieni pana acum.

      Insa nu vad legatura intre link si subiectul articolului.

  2. sandman zice:

    Trist este ca la 21 de ani de la Lovilutie ne dam seama ca trasatuta comunista de a fi vierme in viata pentru o punga de arginti persista. „Marii bloggeri” sint de fapt niste nimeni, care n-au facut nimic in viata si spera sa faca si ei niste bani usor, tradindu-si tara si neamul.

  3. Pingback: O nouă performanţă a presei aservite RMGC | Lupta pentru Roşia Montană

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s