Salutări de la FânFest

Am avut fân în pălărie şi în cort, am dansat între brazi, am băut cafea cu lapte de vacă roşiană şi am strâns mâini care cunosc bine zidurile crăpate, munţii tăcuţi şi drumurile odată toate de piatră ale Roşiei Montane. Am fost la FânFest.

Timp de trei zile, am văzut cum flutură pe poteci şi pe străduţe steagul României în mâinile grupurilor de turişti. Mi-a plăcut să văd că documentarele proiectate la Căminul Cultural au stârnit reacţii puternice, la fel cum mi-a plăcut să îi aud pe oamenii întrebaţi de ce vin la FânFest: „Mie-mi pasă!”. Mihnea Blidariu, solistul trupei Luna Amară, este unul dintre cei care a spus-o cel mai tare şi în faţa celor mai mulţi oameni că îi pasă de Roşia Montană şi de aceea vine de la început la FânFest.

Ce-am câştigat în trei zile de FânFest? M-am molipsit de motivaţie de la oamenii care au prins rădăcini în campania „Salvaţi Roşia Montană!”, am adăugat încă un motiv pe lista De ce nu vreau să emigrez, am respirat aer curat, m-am încărcat cu energie din muzică de vioară, am strâns în braţe, am un badge de voluntar şi un tricou pe care cu mândrie îl port.

Sursa text, foto

Acest articol a fost publicat în Domenii - Iniţiative cetăţeneşti, Domenii - Presă şi social media, Domenii - Turism, Tipuri - Acţiuni şi proteste, Tipuri - Declaraţii şi opinii, Tipuri - Foto și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

