UDMR contra UDMR pe problema Roşia Montană

Kelemen Hunor e din ce în ce mai penibil. După ce a afirmat la Realitatea că eu am asigurat cadrul juridic, legal, financiar, pentru a salva 80% sau cât se poate (sic) de mult din patrimoniul cultural construit şi arheologic, individul susţine pe Hotnews că ministrul culturii nu a semnat nimic. Personajul căruia îi place să vorbească despre sine la persoana a treia o comite şi în propriul partid: Domnul Eckstein ar trebui să decidă dacă este membru UDMR sau se delimitează de preşedinte. Dacă se delimitează, are cale liberă şi drum liber să meargă unde doreşte […] trebuie să se gândească dacă va continua alături de UDMR. Toate aceste ameninţări sunt făcute întrucât „vinovatul” are altă opinie decât şeful Uniunii.

În timp ce preşedintele UDMR mai coboară puţin cu fiecare declaraţie, Eckstein urcă văzând cu ochiiDacă vor să mă dea afară din UDMR pentru că nu îmi place cianura, să mă dea, eu nu plec […] Eu sunt în UDMR de mai mult timp decât domnul Kelemen şi intenţionez să rămân. Nu cunosc activitatea politică a lui Peter Eckstein Kovacs, nu ştiu decât că a iniţiat Legea Anticianură, care a fost îngropată prin sertarele unei comisii din Camera Deputaţilor. Însă îmi place demnitatea şi îndrăzneala cu care care îi răspunde lui Kelemen Hunor.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la UDMR contra UDMR pe problema Roşia Montană

  1. olahus zice:

    Multumim de link! Numai bine!

Lasă un răspuns

