Scrisoarea unui derbedeu

Am aprins si torte, m-am urcat si pe garduri. Dar bucuria golului nu cred ca are o vina pentru situatia precara a economiei Romaniei, nici macar pentru gradul ridicat de coruptie. Acum nu mai stiu sigur daca studiile care le fac vor mai fi recunoscute, caci mi se pun in carca problemele intregii tari, desi nu am fost prezent nici cand s-a decis vinderea aurului din Rosia Montana, nici cand s-a adoptat noua lege a Sanatatii.

Ma intreb acum daca merita sa mai lupt pentru viitorul meu. Ma intreb daca are vreun rost sa mai invat. Ma intreb daca o sa pot sa imi fac un rost in viata sau voi fi patat cu noroi mereu fiindca am curajul necesar sa iubesc. Sunt un huligan fiindca mi-am luat toate cele zece examene? Sunt un derbedeu fiindca singura amenda pe care a trebuit sa o platesc a fost una de parcare? Faptul ca imi expun sentimentele chiar justifica toate aceste etichete care mi se pun in ultima vreme? Citeşte mai departe

Sursa foto

Acest articol a fost publicat în Domenii - Iniţiative cetăţeneşti, Domenii - Presă şi social media, Tipuri - Declaraţii şi opinii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Scrisoarea unui derbedeu

  1. Zamfir POP zice:

    Având în vedere modelele propuse – Becali, Eba, VC Tudor, … – nu este de mirare concluzia.

  2. munteanul zice:


    Îl ştiţi!?

  3. Pingback: Să învăţăm din greşelile altora – Efectele mineritului cu cianuri pe alte meleaguri « munteanul

Lasă un răspuns

