RMGC se jură că nu fură…

…dar i-am prins cu minciuna în gură:

Surse: 6000 de locuri de muncă – minutul 105, 600 de locuri de muncă – pagina 177, foto

Acest articol a fost publicat în Domenii - Gold Corporation, Tipuri - Anchete şi dezvăluiri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la RMGC se jură că nu fură…

  1. bmarinescu41 zice:

    Cred că au omis 2 cuvinte „pe an”!!! 😀 😀 😀
    1200 de locuri de muncă PE AN,şi iată că în 5 ani vor fi 6000 de locuri de muncă!!!
    Ce să facă şi ei,mint cu neruşinare ca să mănânce cozonac în loc de pâine neagră!!!
    Aşa cum am promis,mă abţin să scriu ce-mi trece prin gând referitor la ei,deşi merită cu vârf şi indesat!!!

  2. Kill`em all…eu n-am in loc de munca si ma chinui cum pot sa cresc 2 copii si nu beneficiez de bunatatea celor de la firma asta , RMGC …Sa stea acasa la ei , da-i dreacu de maimutzoi !

Lasă un răspuns

