Hipsterii pe care nu îi recunoaştem

NU. Sunt ceea ce i-am invatat noi sa fie. Sunt copiii golanilor ’90 si ai hippies-ilor anilor ’70.
Sunt ecologisti pentru ca asa i-am invatat noi sa fie, in taberele din anii ’90.
Sunt aproape apolitici pentru ca nu am fost in stare sa le aratam altfel de capitalism in afara celui de cumetrie.
Sunt anti-proiect si nu anti-orice pentru ca asa au invatat in scolile la care i-am dat, sa lucreze exclusiv pe proiecte. Mai mult, multinationalele ii angajeaza tot pe proiecte. Acum, au fost mintiti punctual pe un anumit proiect.
Ii ironizati ca urasc multinationalele ale caror produse le folosesc. Pai tot noi i-am invatat ca acele corporatii multinationale ne-au inghitit mandria de industrie.
Sunt ceea ce i-am invatat noi sa fie.
Blamandu-i, ironizandu-i, ii supuneti la acelasi tratament la care am fost supusi si noi in anii ’90. De asta au nevoie?
Eu cred ca nu. Este lupta generatiei lor si ar trebui sa le fim alaturi macar moral daca nu si fizic.
Si inca ceva: tinerii au fost mereu in fruntea a tot ceea ce a fost bun in tara asta, indiferent de cauza.

Care e hipsterul ce protesteaza pentru Rosia Montana

Doi protestatari Salvaţi Roşia Montană: care e hipsterul?

Sursa text, foto

Acest articol a fost publicat în Domenii - Opoziţia, Tipuri - Declaraţii şi opinii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

