Puteţi trece şi Agerpres pe lista goldiştilor

Propaganda Gold Corporation loveşte în Agerpres, agenţia de ştiri plătită din banii noştri. A păţit-o jurnalistul Cristian Tudor Popescu:

Cristian Tudor Popescu subliniază că acţiunea premierului „reprezintă un capital de autoritate important pe care îl primeşte Victor Ponta. S-a dus şi a rezolvat, a zis că-i scoate şi i-a scos, a decupat Agerpres din ce-am spus la România TV şi Realitatea TV. Agerpres, însă, în cel mai jenant neprofesionist mod, nu citează sursele, unde am zis ce-am zis. Asta pentru că telespectatorii care au văzut intervenţiile în direct ştiu foarte bine că n-am apreciat câtuşi de puţin demersul premierului Ponta, l-am considerat o manipulare care nu rezolvă nimic în cazul Roşia Montană. Nici prin gând nu mi-a trecut să spun că reprezintă un gest de normalitate şi responsabilitate, cum mi se atribuie, pauşal şi parşiv, în textul „ştirii” Agerpres. A spus asta „analistul Palada”, ins cu care nu am nici o tangenţă.

Citeşte mai departe

Acest articol a fost publicat în Domenii - Gold Corporation, Domenii - Presă şi social media, Tipuri - Propagandă și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

