Salmonella, cel mai catastrofal scenariu la Roşia Montană

Ne-am convins că această Comisie Specială este o glumă, fără legătură cu legea neconstituţională a guvernului. Dacă tot e aşa, măcar să râdem puţin – amar, e drept.

Întrebare din partea preşedintelui comisiei, Darius Vâlcov: Care ar fi „cel mai catastrofal scenariu”, în varianta în care, după finalizarea exploatărilor, barajul se va rupe în urma unui cutremur cu magnitudinea de 8,2 grade?

Răspunsul ministrului Mediului, Rovana Plumb: Cât am fost secretar de stat în domeniul protecţiei consumatorilor, atâta timp cât atâţia ani de zile am creat un sistem în România şi am alergat şi am prins şi am sancţionat pe toţi cei care puneau pe piaţă produse care nu puneau în siguranţă viaţa cetăţenilor, atâta timp cât am scos de pe piaţă tone de produse contaminate cu salmonella nu mi-aş permite să pun în faţa opiniei publice şi în faţa poporului un proiect în care condiţiile de siguranţă în ceea ce priveşte mediul să nu fie respectat.

Răspuns acceptat de Comisia Specială privind Roşia Montană.

Sursa

Acest articol a fost publicat în Domenii - Autorităţi, Domenii - Natură şi mediu, Tipuri - Declaraţii şi opinii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

