Tică Darie, un om care s-a mutat în Roşia Montană

Cred că era două noaptea, [eram] singur în bârlogul meu şi editam filmuleţul din ziua în care a venit Comisia Parlamentară la Roşia. Ştiind ce material am, ce impact va avea filmuleţul, îmi era teamă să nu mi se strice laptopul sau să intre cineva peste mine în timpul editării.

M-am obişnuit cu aceşti oameni de la companie [Gold Corporation] care au încercat să mă sperie crezând că voi pleca din Roşia. N-am nimic cu dumnealor, prin urmare salut de fiecare dată când ne vedem pe stradă. Dacă ar fi fost un proiect bun, curat, ar fi început şi cu prezenţa mea în Roşia şi a celor care protestează în stradă.

Citeşte mai departe

Acest articol a fost publicat în Domenii - Iniţiative cetăţeneşti, Tipuri - Decizii şi hotărâri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

