Semnături pentru salvarea Roşiei Montane

Vă invităm să strângem semnături pentru salvarea Roşiei Montane. Deja avem 15.000. Cine ajută să depăşim 20.000?

ACTUALIZARE: S-au strâns peste 25.000 de semnături fizice 🙂

Acest articol a fost publicat în Domenii - Opoziţia, Tipuri - Acţiuni şi proteste, Tipuri - Salvaţi Roşia Montană și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Semnături pentru salvarea Roşiei Montane

  1. Pingback: Bogdan Teodorescu – Un guvern care amana alegerile din teama ca o sa le piarda « Hai ca se poate!

  2. Marian din...Berceni zice:

    Voi strangeti semnaturi pe o …petitie in care cereti interzicerea inceperii lucrarilor la Rosia Montana iar televiziunile …inclusiv Antenele, Realitatea si chiar OTV-ul {care se lauda mai nu stiu cand prin vocea lui Tudor Barbu ca le-a interzis sau ca nu mai doresc sa le prezinte} dau in nestire clipul acela propagandistic in care se arata viata minunata pe care o vor duce oamenii din Rosia dupa ce se va deschide exploatarea! Daca pina si ” antenele” dau acest clip….atunci ce sa mai cred ?

    • Eu zic sa crezi Antenele si OTVul. Au demonstrat de atatea ori ca sunt de incredere. Bafta la Tudor Barbu si Dan Diaconescu, sa nu pierzi nicio emisiune!

      • Marian din...Berceni zice:

        Nu prea ma omor eu dupa OTV…desi dupa cum ” merge” , Otevescu s-ar putea sa-l ” inlocuiasca” pe Basescu ! Eu n-am facut altceva decat sa va semnalez o chestie pe care o cred , in neregula , asta ca sa ma exprim elegant. Cat despre „petitie” … sunt satul de ele. Am semnat petitii pentru oprirea eutanasierii cainilor vagabonzi , am semnat petitii pentru ” debarcarea ” lui Basescu si a gastii sale portocalii , am semnat petitii…de m-am saturat. Nu cu ” petitia” se rezolva problemele Romaniei, ci cu arma! Nu cu „petitii ” si cu pelerinaje la moastele sfintilor vom rezolva necazurile noastre, ci prin mitinguri masive… nu ca ala de la Pitesti la care a participat UN SINGUR OM! Oricum ala ne-a facut cinste: a dovedit ca inca mai are sange in instalatie! Abia ala a dovedit ca S-A SATURAT! Fara suparare.

Lasă un comentariu