Ministrul Dan Şova face elogiul încălcării Constituţiei

Ministrul Dan Şova face elogiul încălcării dreptului la proprietate privată prevăzut în Constituţie: Exproprierea se face tot prin hotărâre de Guvern. Dar poate Ministerul de Finanţe să se ocupe de asta cu atâta celeritate cum pot ei [cei de la RMGC]? Nu poate. E neimportant pentru proiect dacă exproprierea o face sau nu Roşia Montană [Gold Corporation]. Se pare că administrativ se mişcă mai bine decât administraţia publică. Dacă cineva doreşte să preia aceste atribuţii ale statului gratis şi să le facă, totul sub controlul statului român, eu nu văd niciun motiv să nu o facă. Dacă eu ar trebui să stau acum după Ministerul de Finanţe să expropriez, eu nu m-aş încadra în timp, aş ajunge în 2025. Ei, eu vă garantez că le-aş face în trei luni pentru că am posibilitatea să le fac.

Sursa

Acest articol a fost publicat în Domenii - Autorităţi, Domenii - Gold Corporation, Tipuri - Declaraţii şi opinii și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ministrul Dan Şova face elogiul încălcării Constituţiei

  1. Pingback: Dan Șova, clipa răzbunării a sosit! | Lupta pentru Roşia Montană

Lasă un comentariu