Pământul pe care ne-am născut

„Bunicul meu a fost miner. Nu l-am cunoscut. A murit când tatăl meu avea 18 ani. Am fotografii cu el şi amintirile din copilărie, cu florile de mină, cu muntele Gutâi, cu incredibilul loc în care mătuşa mea m-a învăţat ce plante sunt comestibile şi cum natura ne e prietenă.

La Roşia Montană nu este la fel. Natura nu are prea mulţi prieteni acolo. Suntem o mână de oameni care încercăm să convingem că mai ştim să iubim pământul pe care ne-am născut. Vreau să fiu întotdeauna prietenă cu natura pentru că e singura care mă va însoți pe lumea cealaltă atunci când nu voi mai fi. 

De aceea voi susţine proiectele Asociaţiei Alburnus Maior şi implicit FânFest-ul.  Am auzit cândva o vorbă care zice aşa: Nu are rost sa încerci să muţi munţii din loc, decât dacă tu i-ai pus acolo de la început.” Luizan Zan

Surse text, foto

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pământul pe care ne-am născut

  1. Emil Vulcanescu zice:

    Dragi prieteni
    Am aflat ca cei de la ministerul mediului au dat avizul de mediu pentru inceperea exploatarii aurului de la Certej , jud. Hunedoara , lacul de cianura va avea o suprafata de ” numai ” 65 de hectare !
    Sa fiti iubiti …

Lasă un răspuns

