Unii nu înțeleg

Tramvaiul 32, eu, două pițipoance de liceu și restul lumii. De la Piața Unirii până la 11 Iunie pe zidul mitropoliei scrie mare „Uniți, salvăm Roșia Montană!”. Una dintre piți:
– Fată, m-au zăpăcit ăștia cu Roșia Montană a lor. Peste tot scrie același lucru. Ce căcat înseamnă?
Piți nr 2:
– Nu știu, fată! Mi-a zis mama de 2-3 ori, da’ am uitat. Nr 1:
– E un căcat cu mineri, fată!
O doamnă a luat inițiativa să le trezească din ignoranță spunându-le ce înseamnă proiectul și de ce noi protestăm, care-i treaba cu cianura etc. Nr 1:
– Ei, și? Eu beau apă plată de la magazin! Doamna:
– Și apa aia plată de unde vine?
– De la izvor!
– Și izvorul de unde vine?
– Nu știu!
Nr 2:
– Eu nu beau apă, doar suc! Doamna:
– Și cu ce faci baie?
Au amuțit în sfârșit!

Sursa

Acest articol a fost publicat în Domenii - Presă şi social media, Tipuri - Declaraţii şi opinii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Unii nu înțeleg

Lasă un răspuns

